vineri, 18 martie 2011

Rochie cadou

O rochita de ocazie, realizata in urma unei promisiuni facute cumantei mele, mai exact, cadou de ziua ei.
    Desi vizita mea in Romania a avut loc dupa aniversare, am avut placerea de a-mi tine promisiunea si am comandat materialele si am confectionat rochita promisa.
Rochita este realizata dupa tipare din revista burda style 3/2009, model 121, tipare adaptate dupa cazul de fata. Materialul este saten negru si rosu, iar deasupra orzanza negru si rosu. Pe laterala stanga este prevazuta cu fermoar ascuns si mos si baba, pentru a avea rezistenta mai mare la miscare si sa nu forteze fermoarul. Bretelele le-am incheiat pe laterale cu ata elastica, pentru a evita pe cat posibil alunecarea de pe breteaua sutienului. Cupele rochiei si talia sunt incretite la fel, cu ajutorul atei elastice, la cupe optand si pentru pliuri. Terminatia rochiei, atat a satenului cat si a materialului organza, am realizato cu ajutorul cusaturii zig-zag exact pe terminatie, aceasta ramanand frumos finisata si usor valurita.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu